صفحه اصلی
سامانه ارتباطی 137
گالری تصاویر
سامانه مناقصه و مزایده
آرشیو اخبار

پیام تسلیت ، رحلت امام راحل
🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری نصرآباد؛ روح اله صالح پور شهردار شهر نصرآباد به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و همچنین قیام ۱۵ خرداد پیامی را صادر نمود. متن پیام به شرح زیر است:



بسمه تعالی
✍️خرداد ماه یادآور مصیبت عظیم و جانکاه ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) است.
شخصیتی که در پرتو ایمان به خدا و با الهام از نهضت پربار حسینی و اتحاد مردم و با مجاهدت‌ها و مبارزات خستگی‌ناپذیر توانست کاخ ظلم و ستم را فرو ریزد و پرچم باشکوه حق و حقیقت را برافراشته نماید.

✔️چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) یادآور حماسه های جاودان ملت غیور ایران اسلامی در عشق به آن رهبر فرزانه است. اگر امروز قدرت های بزرگ جهانی در برابر عظمت و پیام الهی انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران سر تعظیم فرود می آورند، اگر امروز ملت های مستضعف و آزاده و مستقل دست یاری به سوی انقلاب اسلامی دراز می کنند، اگر هیچ معادله ای بدون حضور و تاثیر انقلاب اسلامی در اقصی نقاط گیتی نوشته نمی شود؛ بی گمان این موفقیت ها ناشی از دم مسیحایی امام روح الله است که تا ظهور آن منجی دادگر، امام عصر حضرت مهدی (عج) امتداد خواهد یافت.

✔️۱۵ خرداد نیز از جنس همان حماسه هایی است که نقطه آغازی برای به بار نشستن خواست و اراده مردم ایران شد و از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران کلید خورد. خون فرزندان ایران در ۱۵خرداد سرآغازی برای سرودن شعر استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران شد.

🌹اینجانب سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف ایران، بخصوص مردم متدیّن و انقلابی شهر نصرآباد، تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. عزّت و سرافرازی ایران اسلامی عزیز را در تمامی عرصه های جهانی و بین المللی از خداوند متعال مسألت دارم.

روح اله صالح پور
شهردار شهر نصرآباد

💠روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر نصرآباد
            •┈••✾🍃🌼🌺🌼🍃✾••┈
📩@sh_nasrabad
🌐www.nasrabad.ir



نویسنده:
تاریخ ثبت خبر: 1402/03/17

صفحه اصلی
آشنایی با شهر
سامانه ارتباطی 137
گالری تصاویر
آرشیو مطالب سایت
سامانه مناقصه و مزایده
ارتباط با شهردار
عوارض محلی










صلاح انسان در فرو بستن زبان و گشاده دستی است.امام علی (ع)
سخن روز:
   
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شهرداری نصرآباد می باشد.
طراحی و اجرا توسط شرکت داده پردازی راشین آریا